Dostawa

Chcesz złożyć zamówienie, lecz zastanawiasz się, jak przebiega u nas proces dostawy, jaki jest przewidywany czas oczekiwania oraz koszta transportu? W Skydance zależy nam, abyś jak najszybciej mógł cieszyć się ze swoich nowych nabytków. Zaraz po zakupieniu produktów dostaniesz od nas powiadomienie, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji.


W tym czasie zajmiemy się przygotowaniem dla Ciebie produktów i bezpiecznym zapakowaniem ich. Zazwyczaj zajmuje nam to około dwóch do trzech dni roboczych. W momencie nadania przesyłki otrzymasz od nas maila z numerem przewozowym i stroną do monitorowania trasy przesyłki.


Oferujemy wysyłkę kurierem DPD oraz za pośrednictwem Paczkomatów Inpost. Zamówienia wysyłamy na cały świat!

 


Sposoby dostawy

Metoda Czas Cena
Paczkomaty Inpost 24h 1 dzień roboczy 19pln
Kurier Inpost 1-2 dni robocze 21pln
Kurier DPD 1-2 dni robocze 20pln
Kurier Inpost za pobraniem 1-2 dni robocze 26pln
Kurier DPD za pobraniem 1-2 dni robocze 28pln
Dostawa za granicę 3-14 dni roboczych od 40pln
Darmowa dostawa 1-2 dni robocze od 250pln

Dostawa zagraniczna

Jeśli mieszkasz na terenie Unii Europejskiej, Twoją przesyłkę wyślemy Kurierem DPD. Ten dostarczy ją do Ciebie w ciągu 3-7 dni roboczych w zależności od kraju. Dodatkowe koszty celne nie zostaną doliczone. W przypadku zamówień spoza EU, paczki wysyłamy usługą Global Express. Dostawa wówczas będzie trwać 7-14 dni roboczych.


Jeśli chcesz, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone poza Polskę, złóż zamówienie na wersji międzynarodowej sklepu - kliknij tutaj!


Dodatkowe informacje

Niekiedy czas oczekiwania może się wydłużyć - najczęściej jest to związane z dużą ilością zamówień (m. in. w okresie świątecznym, black friday lub promocji sezonowych). Wówczas prosimy o cierpliwość - regulaminowo mamy 14 dni roboczych na przygotowanie przesyłki do wysyłki. Jeśli zależy Ci na czasie, skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia.


Nie mogłeś odebrać przesyłki w terminie? Koniecznie się z nami skontaktuj. W takiej sytuacji będziemy musieli Cię poprosić o przelanie dodatkowej kwoty na ponowną wysyłkę zamówienia. Jeśli decydujesz się na rezygnacje z zamówienia - zwrócimy Ci pieniądze, odejmując koszty poniesionej już wysyłki.