Dostawa
Chcesz złożyć zamówienie, lecz zastanawiasz się, jak przebiega u nas proces dostawy, jaki jest przewidywany czas oczekiwania oraz koszta transportu? W Skydance zależy nam, abyś jak najszybciej mógł cieszyć się ze swoich nowych nabytków. Zaraz po zakupieniu produktów dostaniesz od nas powiadomienie, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji.
W tym czasie zajmiemy się przygotowaniem dla Ciebie produktów i bezpiecznym zapakowaniem ich. Zazwyczaj zajmuje nam to około dwóch do trzech dni roboczych. W momencie nadania przesyłki otrzymasz od nas maila z numerem przewozowym i stroną do monitorowania trasy przesyłki.
Oferujemy wysyłkę kurierem DPD oraz za pośrednictwem Paczkomatów Inpost. Zamówienia wysyłamy na cały świat!
Sposoby dostawy
Metoda | Czas | Cena |
---|---|---|
Paczkomaty Inpost 24h | 1 dzień roboczy | 14pln |
Kurier Inpost | 1-2 dni robocze | 15pln |
Kurier DHL | 1-3 dni robocze | 17pln |
Kurier DPD | 1-2 dni robocze | 18pln |
Kurier Inpost za pobraniem | 1-2 dni robocze | 26pln |
Kurier DPD za pobraniem | 1-2 dni robocze | 28pln |
Dostawa za granicę | 3-14 dni roboczych | od 40pln |
Darmowa dostawa | 1-2 dni robocze | od 250pln |
Dostawa zagraniczna
Jeśli mieszkasz na terenie Unii Europejskiej, Twoją przesyłkę wyślemy Kurierem DPD. Ten dostarczy ją do Ciebie w ciągu 3-7 dni roboczych w zależności od kraju. Dodatkowe koszty celne nie zostaną doliczone. W przypadku zamówień spoza EU, paczki wysyłamy usługą Global Express. Dostawa wówczas będzie trwać 7-14 dni roboczych.
Jeśli chcesz, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone poza Polskę, złóż zamówienie na wersji międzynarodowej sklepu - kliknij tutaj!
Dodatkowe informacje
Niekiedy czas oczekiwania może się wydłużyć - najczęściej jest to związane z dużą ilością zamówień (m. in. w okresie świątecznym, black friday lub promocji sezonowych). Wówczas prosimy o cierpliwość - regulaminowo mamy 14 dni roboczych na przygotowanie przesyłki do wysyłki. Jeśli zależy Ci na czasie, skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia.
Nie mogłeś odebrać przesyłki w terminie? Koniecznie się z nami skontaktuj. W takiej sytuacji będziemy musieli Cię poprosić o przelanie dodatkowej kwoty na ponowną wysyłkę zamówienia. Jeśli decydujesz się na rezygnacje z zamówienia - zwrócimy Ci pieniądze, odejmując koszty poniesionej już wysyłki.