Wymiany i zwroty
Nie udało Ci się trafić z rozmiarem, albo nie czujesz się jednak dobrze w kolorze? Nie ma najmniejszego problemu! Możesz łatwo odesłać zamówienie korzystając z Wygodnych Zwrotów.
Jeśli potrzebujesz pomocy, kliknij tutaj, by przejść do instrukcji obsługi Wygodnych Zwrotów. W razie jakichkolwiek pytań, napisz do nas na shop@skydance.pl.
Dłuższe wymiany w grudniu! 🎄✨
Jeśli szukasz prezentu pod choinkę dla najbliższych i znalazłeś/aś go w SKYDANCE, ale boisz się, że nie trafisz z rozmiarem - nie masz się czym martwić! Wszystkie produkty zamówiene w grudniu wymienisz do do 15.01! 🎀
Możesz więc śmiało zamówić prezent, a jeśli okaże się, że nie udało się dobrać odpowiedniego rozmiaru - odesłać go, a my wymienimy go na lepiej pasujący rozmiar lub na całkiem inny kolor. 🎁
Wymiana na inny produkt
Wiemy, jak to jest zamawiać przez internet - dlatego w SKYDANCE bez problemu podeślemy Ci wymarzony produkt w innym rozmiarze lub kolorze. Możesz wymienić produkt na ten sam w innym wariancie, lub na inny - zarówno droższy, jak i tańszy (w tym przypadku dołącz paragon do paczki). Wystarczy odesłać go do nas - możesz to zrobić korzystając z wyżej wspomnianych Wygodnych Zwrotów (kliknij, by przejdź do formularza).
Możesz także odesłać paczkę samodzielnie. Pamiętaj tylko, aby do przesyłki dołączyć formularz wymian, a my zajmiemy sie resztą. Adres znajdziesz poniżej.
Shh! Chcesz wymienić produkt na inny? Napisz do nas na maila - shop@skydance.pl - podeślemy Ci etykietę do darmowej wymiany Paczkomatem Inpost! Kliknij, by dowiedzieć się więcej.
Kliknij i pobierz formularz wymian
Zwrot zamówienia
W sytuacji, gdy chciałbyś zrezygnować z zamówienia, wypełnij formularz Wygodnych Zwrotów (kliknij tutaj) i odeślij je na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy. Koniecznie dołącz do przesyłki paragon i/lub wpisz jego numer w formularzu. Inaczej przetwarzanie zwrotu może potrwać dłużej! Masz 14 dni na zwrot zamówienia.
Kliknij i pobierz formularz zwrotów
Jak wysłać paczkę?
✶ Przejdź do strony www.wygodnezwroty.pl/skydance i wypełnij formularz.
✶ Bezpiecznie zapakuj produkt wraz z formularzem.
✶ Nadaj paczkę wybranym przez siebie przewoźnikiem.
✶ Poczekaj, aż paczka do nas dotrze. Po jej otrzymaniu wymienimy produkt lub dokonamy zwrotu.
✶ Pamiętaj o odpowiednim formularzu oraz o podaniu numeru zamówienia - inaczej przetwarzanie wymiany może potrwać dłużej!
Nasz adres to:
SKYDANCE.PL
ul. Hanasiewicza 10
35-103 Rzeszów
Numer kontaktowy: +48 733 051 999
E-mail: shop@skydance.pl
Możesz też nadać paczkę na Paczkomat:
Kod Paczkomatu RZE70M
Numer kontaktowy: +48 733 051 999
E-mail: shop@skydance.pl
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Regulamin zwrotów i wymian
- Zwrotom i wymianom podlegają rzeczy nienoszone, z oryginalnymi metkami, bez śladów użytkowania i odpowiednio zapakowane do wysyłki.
- Do przesyłki musi zostać dołączony formularz zwrotów/wymian. W przypadku zwrotu lub wymiany na tańszy produkt, należy dołączyć również paragon.
- W przypadku uszkodzeń wynikających z użytkowania lub złego przygotowania do wysyłki, Klient otrzyma zwrot pomniejszony o koszt naprawy uszkodzeń.
- Klient ma 14 dni, liczonych od dnia otrzymania przesyłki, na odesłanie zamówienia.
- Chociaż mamy dwa tygodnie na przelanie pieniędzy, zazwyczaj zwracamy je na konto bankowe podane w formularzu jeszcze tego samego dnia, którego otrzymamy przesyłkę.
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
- Brak formularza może skutkować odrzuceniem wymiany/zwrotu i odesłaniem zamówienia z powrotem do klienta.
Darmowe wymiany
Jeśli chcesz skorzystać z darmowej wymiany, napisz do nas na shop@skydance.pl. W ciągu kilku dni wyślemy do Ciebie darmową, opłaconą przez nas etykietę do nadania przesyłki w Paczkomacie Inpost.
Wystarczy, że ją wydrukujesz i zaniesiecz paczkę do tego samego Paczkomatu, do którego wysyłaliśmy Twoje zamówienie. Jeśli zamówienie było wysłane kurierem - przesyłkę nadasz w dowolnym PaczkoPunkcie. Wydrukowanie etykiety jest konieczne.
Po otrzymaniu przesyłki, nadamy do Ciebie paczkę z wymienionym produktem.