FAQ

Masz do nas jakieś pytanie? Niezależnie od tego, czy pytanie dotyczy zwrotów, wysyłki, czy współpracy - tu znajdziesz na nie odpowiedź! Jeśli nie możesz odnaleźć swojego pytania, skontaktuj się z nami.



Ile trwa wysyłka zamówienia?

Robimy co w naszej mocy, aby zamówienia zostały wysyłane w ciągu 1-2 dni roboczych! Dostarczenie przez firmę kurierską zazwyczaj trwa około 1-2 dni.


Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Oczywiście! Aby zapłacić za zamówienie przy odbiorze, należy:

  1. wybrać sposób płatności "kurier - za pobraniem";
  2. wybrać formę dostawy - kuriera DPD za pobraniem (25zł) lub kuriera Inpost za pobraniem (20zł).

Wybranie innej formy wysyłki poskutkuje wydłużeniem czasu przygotowania zamówienia.


Co zrobić, jeśli moje wymiary wypadają pomiędzy dwoma rozmiarami?

W takiej sytuacji sugerujemy wzięcie większego rozmiaru :) Większy rozmiar na pewno da Ci komfort noszenia, podczas gdy mniejszy może nieprzyjemnie uciskać lub utrudniać poruszanie się.


Czy wróci jeszcze ten produkt?

Aby zapewnić Ci oryginalne ubrania, rzadko restockujemy ubrania. Jeśli obok przeglądanego produktu jest dopisek "kolekcja limitowana", to taki produkt na pewno już nie wróci. Staramy się jednak regularnie doszywać nasze bestsellery i klasyki - tennis skirts i mesh topy, a także dorabiać harnessy z łańcuchów.


Jak wymienić produkt na inny rozmiar/kolor/model?

Po prostu odeślij do nas zamówiony produkt wraz z wypełnionym formularzem wymian, a my za darmo wymienimy go na inny rozmiar lub model. Zrób to w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Pamiętaj o formularzu wymian oraz o podaniu numeru zamówienia - inaczej przetwarzanie wymiany może potrwać dłużej!

Aby zapewnić naszym Klientom przystępne ceny, koszt dostawy produktu do nas pokrywa Klient. Wszystkie wymiany realizujemy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.

Pobierz formularz wymian.


Jak dokonać zwrotu?

W sytuacji, gdy chciałbyś zrezygnować z zamówienia, odeślij je na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia - inaczej przetwarzanie zwrotu może potrwać dłużej! Masz 14 dni na zwrot zamówienia.

Pobierz formularz zwrotów.


Gdzie powstają produkty SKYDANCE?

Wszystkie nasze ubrania i dodatki powstają w Polsce, w lokalnych szwalniach. Większość Waszych ulubionych ciuchów szyje się w pracowni krawieckiej pod Rzeszowem, bieliznę szyją uzdolnione krawcowe ze szwalni w okolicach Łodzi, a dodatki wykonujemy ręcznie w naszym domu rodzinnym! Więcej na ten temat dowiesz się tutaj.


Czy SKYDANCE to etyczna marka?

Produkty SKYDANCE powstają w lokalnych szwalniach, które dbają o odpowiednie warunki zatrudnienia pracowników. Materiały pozyskujemy głównie od polskich producentów. Stale rozwijamy się, aby zmniejszyć nasz odcisk na środowisku naturalnym. Więcej dowiesz się tutaj.




Ile trwa wysyłka zamówienia?

Robimy co w naszej mocy, aby zamówienia zostały wysyłane w ciągu 1-2 dni roboczych! Dostarczenie przez firmę kurierską zazwyczaj trwa około 1-2 dni.


Ile kosztuje dostawa?

Paczkomaty Inpost 24h - 13zł
Kurier Inpost - 13zł
Kurier Inpost za pobraniem - 20zł
DPD - dostawa neutralna dla środowiska - 16zł
DPD - dostawa neutralna dla środowiska za pobraniem - 25zł
Wysyłka zagraniczna - od 30zł

Darmowa dostawa od 250zł.


Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Oczywiście! Aby zapłacić za zamówienie przy odbiorze, należy:

  1. wybrać sposób płatności "kurier - za pobraniem";
  2. wybrać formę dostawy - kuriera DPD za pobraniem (25zł) lub kuriera Inpost za pobraniem (20zł).

Wybranie innej formy wysyłki poskutkuje wydłużeniem czasu przygotowania zamówienia.


Skąd jest wysyłane zamówienie?

Jesteśmy z Rzeszowa i stąd zostanie wysłane Twoje zamówienie :)


Czy oferujecie darmową wysyłkę?

Jasne! Wystarczy złożyć zamówienie za minimum 250zł, a dostawa będzie darmowa.


Czy będę mógł/mogła monitorować trasę swojego zamówienia?

Tak! W momencie nadania przesyłki wyślemy do Ciebie maila z numerem śledzenia oraz linkiem do strony, na której będziesz mógł/mogła monitorować trasę swojego zamówienia.


Jak wymienić produkt na inny rozmiar/kolor/model?

W SKYDANCE oferujemy darmowe wymiany. Jeśli nie udało Ci się trafić z rozmiarem, albo jednak wolisz inny kolor, po prostu odeślij do nas zamówienie wraz z formularzem wymian, a my od razu po otrzymaniu przesyłki, wymienimy produkt. Więcej na temat wymian dowiesz się tutaj.


Otrzymałem/am niewłaściwy produkt

Najmocniej przepraszamy! Koniecznie się z nami skontaktuj - zaaranżujemy odbiór przesyłki i bezzwłocznie dostarczymy odpowiedni produkt. Możesz to robić klikając okrągły dymek czatu w dolnym rogu strony, lub pisząc na e-mail shop@skydance.pl.


Jak dokonać reklamacji?

Jeśli coś się stało z zakupionym produktem, pamiętaj, że przysługuje Ci rok gwarancji. Odeślij do nas uszkodzony produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. W ciągu 14 dni sprawdzimy, z czego wynika uszkodzenie i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia wywołane sposobem użytkowania lub niewłaściwego prania.


Czy mogę edytować zamówienie?

Tak, pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Jeżeli coś chcesz zmienić w swoim zamówieniu - skontaktuj się z nami bezzwłocznie!


Czy mogę anulować zamówienie?

Nie ma problemu. W tym celu napisz do nas na e-mail shop@skydance.pl.




Co zrobić, jeśli moje wymiary wypadają pomiędzy dwoma rozmiarami?

W takiej sytuacji sugerujemy wzięcie większego rozmiaru :) Większy rozmiar na pewno da Ci komfort noszenia, podczas gdy mniejszy może nieprzyjemnie uciskać lub utrudniać poruszanie się.


Czy wróci jeszcze ten produkt?

Aby zapewnić Ci oryginalne ubrania, rzadko restockujemy ubrania. Jeśli obok przeglądanego produktu jest dopisek "kolekcja limitowana", to taki produkt na pewno już nie wróci. Staramy się jednak regularnie doszywać nasze bestsellery i klasyki - tennis skirts i mesh topy, a także dorabiać harnessy z łańcuchów.


Czy będziecie dostępny mniejszy/większy rozmiar?

Na ten moment SKYDANCE oferuje rozmiary od XXS do XXL. Tworzenie nowych rozmiarów to nie taka prosta sprawa - krój musi przejść specjalny etap konstrukcji tak, aby pasował do innych figur, co niestety wiąże się z dużymi kosztami. Na ten moment nie planujemy poszerzania rozmiarówki.


Jak dobrać rozmiar?

Najpierw zdejmij swoje wymiary i porównaj je do tabeli rozmiarów dostępnej na stronie każdego produktu. Zwróć uwagę na opis - tam znajdziesz informacje o kroju czy rozciągliwości materiału. Więcej na temat dobierania rozmiaru dowiesz się tutaj.


Gdzie powstają produkty SKYDANCE?

Wszystkie nasze ubrania i dodatki powstają w Polsce, w lokalnych szwalniach. Większość Waszych ulubionych ciuchów szyje się w pracowni krawieckiej pod Rzeszowem, bieliznę szyją uzdolnione krawcowe ze szwalni w okolicach Łodzi, a dodatki wykonujemy ręcznie w naszym domu rodzinnym! Więcej na ten temat dowiesz się tutaj.




Jak mogę z wami współpracować?

Uwielbiamy kreatywne osoby i chętnie podejmujemy się nowych współprac! W tym celu napisz do nas na maila partners@skydance.pl. Przedstaw się, powiedz czym się zajmujesz, opowiedz co nieco o swoim contencie. Jeśli będziemy zainteresowani - odezwiemy się!


Co zrobić, aby moje zdjęcie/nagranie pojawiło się na Waszych social mediach?

Nie ma nic fajniejszego niż oglądanie Waszych stylówek. Jeśli dodasz na Instagram lub TikTok swoją stylizację i nas otagujesz, z chęcią wrzucimy ją na nasz profil!

W celu nawiązania współpracy, skontaktuj się z nami pod adresem partners@skydance.pl.


Ile muszę mieć obserwujących, aby móc z wami współpracować?

Nie patrzymy na liczbę obserwujących - liczy się dla nas wyjątkowość publikowanych postów czy filmików. Jedyny wymóg to posiadanie publicznego konta.

W celu nawiązania współpracy, skontaktuj się z nami pod adresem partners@skydance.pl.


Czy mogę dla was coś zaprojektować?

Na ten moment nie poszukujemy projektantów ani grafików, ale z przyjemnością przyjmiemy się Twoim pracom. Podeślij je na nasz Instagram lub na shop@skydance.pl - na pewno się do Ciebie odezwiemy!