FAQ

Masz do nas jakieś pytanie? Niezależnie od tego, czy pytanie dotyczy zwrotów, wysyłki, czy współpracy - tu znajdziesz na nie odpowiedź! Jeśli nie możesz odnaleźć swojego pytania, skontaktuj się z nami.



Ile trwa wysyłka zamówienia?

Robimy co w naszej mocy, aby zamówienia zostały wysyłane w ciągu 1-2 dni roboczych! Dostarczenie przez firmę kurierską zazwyczaj trwa około 1-2 dni.


Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Oczywiście! Aby zapłacić za zamówienie przy odbiorze, należy:

  1. wybrać sposób płatności "kurier - za pobraniem";
  2. wybrać formę dostawy - kuriera DPD za pobraniem (28zł) lub kuriera Inpost za pobraniem (26zł).

Wybranie innej formy wysyłki poskutkuje automatycznym anulowaniem zamówienia.


Co zrobić, jeśli moje wymiary wypadają pomiędzy dwoma rozmiarami?

Najczęściej w tabeli rozmiarów dodajemy podpowiedź, co zrobić w tej sytuacji. Ale jeślik jej nie ma, to sugerujemy wzięcie większego rozmiaru :) Większy rozmiar na pewno da Ci komfort noszenia, podczas gdy mniejszy może nieprzyjemnie uciskać lub utrudniać poruszanie się.


Czy wróci jeszcze ... produkt?

Aby zapewnić Ci oryginalne ubrania, rzadko restockujemy ubrania. Jeśli obok przeglądanego produktu jest dopisek "kolekcja limitowana", to taki produkt na pewno już nie wróci. Staramy się jednak regularnie doszywać nasze bestsellery i klasyki - tennis skirts i mesh topy, a także dorabiać harnessy z łańcuchów. Produkty, których powrót jest planowany, są oznaczone jako "wkrótce wróci".

Zachęcamy też do zapisania się do powiadomienia o powrocie - zapiszesz się do niego na stronie produktu. Jak tylko ten wróci, dostaniesz od nas maila!


Jak wymienić produkt na inny rozmiar/kolor/model?

Po prostu odeślij do nas zamówiony produkt wraz z wypełnionym formularzem wymian, a my za darmo wymienimy go na inny rozmiar lub model. Zrób to w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Pamiętaj o formularzu wymian oraz o podaniu numeru zamówienia - inaczej przetwarzanie wymiany może potrwać dłużej!

Możesz to zrobić zupełnie za darmo korzystając z naszych darmowych wymian. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej!

Jak dokonać zwrotu?

W sytuacji, gdy chciałbyś zrezygnować z zamówienia, odeślij je na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia - inaczej przetwarzanie zwrotu może potrwać dłużej! Masz 14 dni na zwrot zamówienia.

Możesz to zrobić zupełnie za darmo korzystając z naszych darmowych zwrotów. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej!


Gdzie powstają produkty SKYDANCE?

Wszystkie nasze ubrania i dodatki powstają w Polsce, w lokalnych szwalniach. Większość Waszych ulubionych ciuchów szyje się w pracowni krawieckiej pod Rzeszowem, bieliznę szyją uzdolnione krawcowe ze szwalni w okolicach Łodzi, a dodatki wykonujemy ręcznie w naszym domu rodzinnym! Więcej na ten temat dowiesz się tutaj.


Czy SKYDANCE to etyczna marka?

Produkty SKYDANCE powstają w lokalnych szwalniach, które dbają o odpowiednie warunki zatrudnienia pracowników. Materiały pozyskujemy głównie od polskich producentów. Stale rozwijamy się, aby zmniejszyć nasz odcisk na środowisku naturalnym. Więcej dowiesz się tutaj.




Ile trwa wysyłka zamówienia?

Robimy co w naszej mocy, aby zamówienia zostały wysyłane w ciągu 1-2 dni roboczych! Dostarczenie przez firmę kurierską zazwyczaj trwa około 1-2 dni.


Ile kosztuje dostawa?

Paczkomaty Inpost 24h - 19zł
Kurier Inpost - 21zł
Kurier Inpost za pobraniem - 26zł
DPD - dostawa neutralna dla środowiska - 20zł
DPD - dostawa neutralna dla środowiska za pobraniem - 28zł
Wysyłka zagraniczna - od 45zł

Darmowa dostawa od 250zł!


Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Oczywiście! Aby zapłacić za zamówienie przy odbiorze, należy:

  1. wybrać sposób płatności "kurier - za pobraniem";
  2. wybrać formę dostawy - kuriera DPD za pobraniem (28zł) lub kuriera Inpost za pobraniem (26zł).

Wybranie innej formy wysyłki poskutkuje anulowaniem zamówienia.


Skąd jest wysyłane zamówienie?

Jesteśmy z Rzeszowa i stąd zostanie wysłane Twoje zamówienie :)


Czy oferujecie darmową wysyłkę?

Jasne! Wystarczy złożyć zamówienie za minimum 250zł, a dostawa będzie darmowa.


Czy będę mógł/mogła monitorować trasę swojego zamówienia?

Tak! W momencie nadania przesyłki wyślemy do Ciebie maila z numerem śledzenia oraz linkiem do strony, na której będziesz mógł/mogła monitorować trasę swojego zamówienia.


Jak wymienić/zwrócić produkt?

Możesz to zrobić zupełnie za darmo korzystając z naszych darmowych zwrotów i wymian. Kliknij, aby dowiedzieć się więcej!

Otrzymałem/am niewłaściwy produkt

Najmocniej przepraszamy! Koniecznie się z nami skontaktuj - zaaranżujemy odbiór przesyłki i bezzwłocznie dostarczymy odpowiedni produkt. Możesz to robić klikając okrągły dymek czatu w dolnym rogu strony, lub pisząc na e-mail shop@skydance.pl.


Jak dokonać reklamacji?

Jeśli coś się stało z zakupionym produktem, pamiętaj, że przysługuje Ci rok gwarancji. Odeślij do nas uszkodzony produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. W ciągu 14 dni sprawdzimy, z czego wynika uszkodzenie i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia wywołane sposobem użytkowania lub niewłaściwego prania.


Czy mogę edytować zamówienie?

Tak, pod warunkiem, że zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Jeżeli coś chcesz zmienić w swoim zamówieniu - skontaktuj się z nami bezzwłocznie!


Czy mogę anulować zamówienie?

Nie ma problemu. W tym celu napisz do nas na e-mail shop@skydance.pl.




Co zrobić, jeśli moje wymiary wypadają pomiędzy dwoma rozmiarami?

Najczęściej w tabeli rozmiarów dodajemy podpowiedź, co zrobić w tej sytuacji. Ale jeślik jej nie ma, to sugerujemy wzięcie większego rozmiaru :) Większy rozmiar na pewno da Ci komfort noszenia, podczas gdy mniejszy może nieprzyjemnie uciskać lub utrudniać poruszanie się.


Czy wróci jeszcze ten produkt?

Aby zapewnić Ci oryginalne ubrania, rzadko restockujemy ubrania. Jeśli obok przeglądanego produktu jest dopisek "kolekcja limitowana", to taki produkt na pewno już nie wróci. Staramy się jednak regularnie doszywać nasze bestsellery i klasyki - tennis skirts i mesh topy, a także dorabiać harnessy z łańcuchów. Produkty, których powrót jest planowany, są oznaczone jako "wkrótce wróci".

Zachęcamy też do zapisania się do powiadomienia o powrocie - zapiszesz się do niego na stronie produktu. Jak tylko ten wróci, dostaniesz od nas maila!


Czy będzie dostępny mniejszy/większy rozmiar?

Na ten moment SKYDANCE oferuje rozmiary od XXS do 3XL. Tworzenie nowych rozmiarów to nie taka prosta sprawa - krój musi przejść specjalny etap konstrukcji tak, aby pasował do innych figur, co niestety wiąże się z dużymi kosztami. Na ten moment nie planujemy poszerzania rozmiarówki.


Jak dobrać rozmiar?

Najpierw zdejmij swoje wymiary i porównaj je do tabeli rozmiarów dostępnej na stronie każdego produktu. Zwróć uwagę na opis - tam znajdziesz informacje o kroju czy rozciągliwości materiału. Więcej na temat dobierania rozmiaru dowiesz się tutaj.


Gdzie powstają produkty SKYDANCE?

Wszystkie nasze ubrania i dodatki powstają w Polsce, w lokalnych szwalniach. Większość Waszych ulubionych ciuchów szyje się w pracowni krawieckiej pod Rzeszowem, bieliznę szyją uzdolnione krawcowe ze szwalni w okolicach Łodzi, a dodatki wykonujemy ręcznie w naszym domu rodzinnym! Więcej na ten temat dowiesz się tutaj.




Jak mogę z wami współpracować?

Uwielbiamy kreatywne osoby i chętnie podejmujemy się nowych współprac! W tym celu napisz do nas na maila partners@skydance.pl. Przedstaw się, powiedz czym się zajmujesz, opowiedz co nieco o swoim contencie. Jeśli będziemy zainteresowani - odezwiemy się!


Co zrobić, aby moje zdjęcie/nagranie pojawiło się na Waszych social mediach?

Nie ma nic fajniejszego niż oglądanie Waszych stylówek. Jeśli dodasz na Instagram lub TikTok swoją stylizację i nas otagujesz, z chęcią wrzucimy ją na nasz profil!

W celu nawiązania współpracy, skontaktuj się z nami pod adresem partners@skydance.pl.


Ile muszę mieć obserwujących, aby móc z wami współpracować?

Nie patrzymy na liczbę obserwujących - liczy się dla nas wyjątkowość publikowanych postów czy filmików. Jedyny wymóg to posiadanie publicznego konta.

W celu nawiązania współpracy, skontaktuj się z nami pod adresem partners@skydance.pl.


Czy mogę dla was coś zaprojektować?

Na ten moment nie poszukujemy projektantów ani grafików, ale z przyjemnością przyjmiemy się Twoim pracom. Podeślij je na nasz Instagram lub na shop@skydance.pl - na pewno się do Ciebie odezwiemy!