Wymiany i zwroty

Nie udało Ci się trafić z rozmiarem, albo nie czujesz się jednak dobrze w kolorze? Nie ma najmniejszego problemu! Wypełnij formularz poniżej, aby szybko odesłać do nas produkty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, kliknij tutaj, by przejść do instrukcji obsługi Wygodnych Zwrotów. W razie jakichkolwiek pytań, napisz do nas na shop@skydance.pl.

Wymiana na inny produkt

Wiemy, jak to jest zamawiać przez internet - dlatego w SKYDANCE bez problemu podeślemy Ci wymarzony produkt w innym rozmiarze lub kolorze. Możesz wymienić produkt na ten sam w innym wariancie, lub na inny - zarówno droższy, jak i tańszy (w tym przypadku dołącz paragon do paczki). Wystarczy odesłać go do nas - możesz to zrobić korzystając z wyżej wspomnianych Wygodnych Zwrotów (kliknij, by przejdź do formularza).

Możesz także odesłać paczkę samodzielnie. Pamiętaj tylko, aby do przesyłki dołączyć formularz wymian, a my zajmiemy sie resztą. Adres znajdziesz poniżej.

Shh! Chcesz wymienić produkt na inny? Napisz do nas na maila - shop@skydance.pl - podeślemy Ci etykietę do darmowej wymiany Paczkomatem Inpost! Kliknij, by dowiedzieć się więcej.

Kliknij i pobierz formularz wymian

Zwrot zamówienia

W sytuacji, gdy chciałbyś zrezygnować z zamówienia, wypełnij formularz Wygodnych Zwrotów (kliknij tutaj) i odeślij je na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy. Koniecznie dołącz do przesyłki paragon i/lub wpisz jego numer w formularzu. Inaczej przetwarzanie zwrotu może potrwać dłużej! Masz 14 dni na zwrot zamówienia.

Kliknij i pobierz formularz zwrotów

Jak wysłać paczkę?

✶ Przejdź do strony www.wygodnezwroty.pl/skydance i wypełnij formularz.

✶ Bezpiecznie zapakuj produkt wraz z formularzem.

✶ Nadaj paczkę wybranym przez siebie przewoźnikiem.

✶ Poczekaj, aż paczka do nas dotrze. Po jej otrzymaniu wymienimy produkt lub dokonamy zwrotu.

✶ Pamiętaj o odpowiednim formularzu oraz o podaniu numeru zamówienia - inaczej przetwarzanie wymiany może potrwać dłużej!


Nasz adres to:

SKYDANCE.PL

ul. Hanasiewicza 10

35-103 Rzeszów

Numer kontaktowy: +48 733 051 999

E-mail: shop@skydance.pl


Możesz też nadać paczkę na Paczkomat:

Kod Paczkomatu RZE70M

Numer kontaktowy: +48 733 051 999

E-mail: shop@skydance.pl


Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

Regulamin zwrotów i wymian

  • Zwrotom i wymianom podlegają rzeczy nienoszone, z oryginalnymi metkami, bez śladów użytkowania i odpowiednio zapakowane do wysyłki.
  • Do przesyłki musi zostać dołączony formularz zwrotów/wymian. W przypadku zwrotu lub wymiany na tańszy produkt, należy dołączyć również paragon.
  • W przypadku uszkodzeń wynikających z użytkowania lub złego przygotowania do wysyłki, Klient otrzyma zwrot pomniejszony o koszt naprawy uszkodzeń.
  • Klient ma 14 dni, liczonych od dnia otrzymania przesyłki, na odesłanie zamówienia.
  • Chociaż mamy dwa tygodnie na przelanie pieniędzy, zazwyczaj zwracamy je na konto bankowe podane w formularzu jeszcze tego samego dnia, którego otrzymamy przesyłkę.
  • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  • Brak formularza może skutkować odrzuceniem wymiany/zwrotu i odesłaniem zamówienia z powrotem do klienta.

 

Darmowe wymiany

Jeśli chcesz skorzystać z darmowej wymiany, napisz do nas na shop@skydance.pl. W ciągu kilku dni wyślemy do Ciebie darmową, opłaconą przez nas etykietę do nadania przesyłki w Paczkomacie Inpost.

Wystarczy, że ją wydrukujesz i zaniesiecz paczkę do tego samego Paczkomatu, do którego wysyłaliśmy Twoje zamówienie. Jeśli zamówienie było wysłane kurierem - przesyłkę nadasz w dowolnym PaczkoPunkcie. Wydrukowanie etykiety jest konieczne.

Po otrzymaniu przesyłki, nadamy do Ciebie paczkę z wymienionym produktem.