Wymiany i zwroty
Nie udało Ci się trafić z rozmiarem, albo nie czujesz się jednak dobrze w kolorze? Nie ma najmniejszego problemu - mamy dla Ciebie kilka propozycji, jak łatwo i sprawnie dokonać wymiany lub zwrotu produktu!
Darmowe wymiany i zwroty Paczkomatem Inpost
Swoje zamówienie w SKYDANCE możesz odesłać za darmo! Niezależnie od tego, czy chcesz wymienić ubrania na inny rozmiar, czy je zwrócić - możesz skorzystać z szybkich i darmowych zwrotów.
W przypadku zwrotu zamówienia, Klient otrzyma zwrot kosztów na kartę podarunkową do wykorzystania ponownie w naszym sklepie.
Jak wysłać paczkę?
Kliknij i pobierz:
Samodzielny zwrot
W sytuacji, gdy chciałbyś zrezygnować z zamówienia, odeślij je na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia - inaczej przetwarzanie zwrotu może potrwać dłużej! Masz 14 dni na zwrot zamówienia.
Nasz adres to:
SKYDANCE.PL
ul. Hanasiewicza 10
35-103 Rzeszów
Numer kontaktowy: +48 535 024 283
E-mail: shop@skydance.pl
Warunki zwrotów i wymian
- Zwrotom i wymianom podlegają rzeczy nienoszone, z oryginalnymi metkami, bez śladów użytkowania i odpowiednio zapakowane do wysyłki.
- ✶ W przypadku uszkodzeń wynikających z użytkowania lub złego przygotowania do wysyłki, Klient otrzyma zwrot pomniejszony o koszt uszkodzeń.
- Klient ma 14 dni, liczonych od dnia otrzymania przesyłki, na odesłanie zamówienia.
- W przypadku wymiany produktu na inny, należy dołączyć do przesyłki formularz wymian.
- W przypadku zwrotu zamówienia, Klient otrzyma zwrot kosztów na kartę podarunkową do wykorzystania ponownie w naszym sklepie.
- ✶ Jeśli chcesz otrzymać zwrot na konto bankowe - odeślij do nas zamówienie na własny koszt. Chociaż mamy dwa tygodnie na przelanie pieniędzy, zazwyczaj zwracamy je na konto bankowe podane w formularzu jeszcze tego samego dnia, którego otrzymamy przesyłkę.
- ✶ Darmowy zwrot nie dotyczy Klientów płacących za pośrednictwem PayPo.
- Jeżeli chcesz korzystać z darmowego zwrotu, a paczkę wysyłaliśmy do Ciebie za pomocą kuriera DPD, otrzymasz etykietę na paczkę do nadania w dowolnym Paczko Punkcie Inpostu.
- W związku z brakiem paczkomatów w najbliższej okolicy, nie przyjmujemy samodzielnych zwrotów za pomocą Paczkomatów Inpost. Możesz nadać do nas w Paczomacie paczkę korzystając z Kuriera Inpost.
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.