Wymiany i zwroty

Nie udało Ci się trafić z rozmiarem, albo nie czujesz się jednak dobrze w kolorze? Nie ma najmniejszego problemu - mamy dla Ciebie kilka propozycji, jak łatwo i sprawnie dokonać wymiany lub zwrotu produktu!

Darmowe wymiany i zwroty Paczkomatem Inpost

Swoje zamówienie w SKYDANCE możesz odesłać za darmo! Niezależnie od tego, czy chcesz wymienić ubrania na inny rozmiar, czy je zwrócić - możesz skorzystać z szybkich i darmowych zwrotów.

W przypadku zwrotu zamówienia, Klient otrzyma zwrot kosztów na kartę podarunkową do wykorzystania ponownie w naszym sklepie.

Jak wysłać paczkę?

Kliknij i zaloguj się do swojego konta.
✶ Wybierz zamówienie, które chcesz odesłać i kliknij "Żądaj zwrotu".
✶ Wypełnij wymagane pola i zaczekaj - sprawdzimy, czy wszystko jest OK. W ciągu dwóch-trzech dni wyślemy Ci etykietę do zwrotu.
✶ Wypełnij formularz darmowej wymiany lub zwrotu.
✶ Bezpiecznie zapakuj produkt wraz z formularzem.
✶ Wydrukuj etykietę i przyklej ją do paczki.
✶ Zanieś ją do Paczkomatu. Nadaj przesyłkę w tym samym paczkomacie, z którego była odbierana.
✶ Poczekaj, aż paczka do nas dotrze. Po jej otrzymaniu wyślemy wymianę lub pieniądze! :)
✶ Pamiętaj o odpowiednim formularzu oraz o podaniu numeru zamówienia - inaczej przetwarzanie wymiany może potrwać dłużej!

Kliknij i pobierz:

Samodzielny zwrot


W sytuacji, gdy chciałbyś zrezygnować z zamówienia, odeślij je na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy. Pamiętaj o podaniu numeru zamówienia - inaczej przetwarzanie zwrotu może potrwać dłużej! Masz 14 dni na zwrot zamówienia.

Nasz adres to:

SKYDANCE.PL
ul. Hanasiewicza 10
35-103 Rzeszów
Numer kontaktowy: +48 535 024 283
E-mail: shop@skydance.pl

Kliknij i pobierz formularz zwrotu

Warunki zwrotów i wymian

  • Zwrotom i wymianom podlegają rzeczy nienoszone, z oryginalnymi metkami, bez śladów użytkowania i odpowiednio zapakowane do wysyłki.
    • ✶ W przypadku uszkodzeń wynikających z użytkowania lub złego przygotowania do wysyłki, Klient otrzyma zwrot pomniejszony o koszt uszkodzeń.
  • Klient ma 14 dni, liczonych od dnia otrzymania przesyłki, na odesłanie zamówienia. 
  • W przypadku wymiany produktu na inny, należy dołączyć do przesyłki formularz wymian.
  • W przypadku zwrotu zamówienia, Klient otrzyma zwrot kosztów na kartę podarunkową do wykorzystania ponownie w naszym sklepie.
    • ✶ Jeśli chcesz otrzymać zwrot na konto bankowe - odeślij do nas zamówienie na własny koszt. Chociaż mamy dwa tygodnie na przelanie pieniędzy, zazwyczaj zwracamy je na konto bankowe podane w formularzu jeszcze tego samego dnia, którego otrzymamy przesyłkę.
    • ✶ Darmowy zwrot nie dotyczy Klientów płacących za pośrednictwem PayPo. 
  • Jeżeli chcesz korzystać z darmowego zwrotu, a paczkę wysyłaliśmy do Ciebie za pomocą kuriera DPD, otrzymasz etykietę na paczkę do nadania w dowolnym Paczko Punkcie Inpostu.
  • W związku z brakiem paczkomatów w najbliższej okolicy, nie przyjmujemy samodzielnych zwrotów za pomocą Paczkomatów Inpost. Możesz nadać do nas w Paczomacie paczkę korzystając z Kuriera Inpost.
  • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.