Wymiany i zwroty

Nie udało Ci się trafić z rozmiarem, albo nie czujesz się jednak dobrze w kolorze? Nie ma najmniejszego problemu - mamy dla Ciebie kilka propozycji, jak łatwo i sprawnie dokonać wymiany lub zwrotu produktu!

Wymiana na inny produkt

Wiemy, jak to jest zamawiać przez internet - dlatego w SKYDANCE bez problemy podeślemy Ci wymarzony produkt w innym rozmiarze lub kolorze. Wystarczy odesłać go do nas wraz z formularzem wymian, a my zajmiemy sie resztą. Adres znajdziesz poniżej.

Shh! Chcesz wymienić produkt na inny? Napisz do nas na maila - shop@skydance.pl - podeślemy Ci etykietę do darmowej wymiany Paczkomatem Inpost! Kliknij, by dowiedzieć się więcej.

Kliknij i pobierz formularz wymian

Zwrot zamówienia

W sytuacji, gdy chciałbyś zrezygnować z zamówienia, odeślij je na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy. Koniecznie dołącz do przesyłki paragon (do zamówień złożonych od dnia 1.01.2024) i/lub wpisz jego numer w formularzu. Inaczej przetwarzanie zwrotu może potrwać dłużej! Masz 14 dni na zwrot zamówienia.

Kliknij i pobierz formularz zwrotów

Jak wysłać paczkę?

✶ Wypełnij formularz darmowej wymiany lub zwrotu.

✶ Bezpiecznie zapakuj produkt wraz z formularzem.

✶ Nadaj paczkę wybranym przez siebie przewoźnikiem.

✶ Poczekaj, aż paczka do nas dotrze. Po jej otrzymaniu wyślemy produkt!

✶ Pamiętaj o odpowiednim formularzu oraz o podaniu numeru zamówienia - inaczej przetwarzanie wymiany może potrwać dłużej!


Nasz adres to:

SKYDANCE.PL

ul. Hanasiewicza 10

35-103 Rzeszów

Numer kontaktowy: +48 733 051 999

E-mail: shop@skydance.pl


Możesz też nadać paczkę na Paczkomat:

Kod Paczkomatu RZE70M

Numer kontaktowy: +48 733 051 999

E-mail: shop@skydance.pl


Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

Regulamin zwrotów i wymian

  • Zwrotom i wymianom podlegają rzeczy nienoszone, z oryginalnymi metkami, bez śladów użytkowania i odpowiednio zapakowane do wysyłki.
  • Do przesyłki musi zostać dołączony formularz zwrotów lub wymian. W przypadku zwrotu, należy dołączyć również paragon.
  • W przypadku uszkodzeń wynikających z użytkowania lub złego przygotowania do wysyłki, Klient otrzyma zwrot pomniejszony o koszt uszkodzeń.
  • Klient ma 14 dni, liczonych od dnia otrzymania przesyłki, na odesłanie zamówienia.
  • Chociaż mamy dwa tygodnie na przelanie pieniędzy, zazwyczaj zwracamy je na konto bankowe podane w formularzu jeszcze tego samego dnia, którego otrzymamy przesyłkę.
  • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  • Brak formularza może skutkować odrzuceniem wymiany/zwrotu i odesłaniem zamówienia z powrotem do klienta.

 

Darmowe zwroty i wymiany

Jeśli chcesz skorzystać z darmowej wymiany lub zwrotu, napisz do nas na shop@skydance.pl. W ciągu kilku dni wyślemy do Ciebie darmową, opłaconą przez nas etykietę do nadania przesyłki w Paczkomacie Inpost.


Wystarczy, że ją wydrukujesz i zaniesiecz paczkę do tego samego Paczkomatu, do któregy wysyłaliśmy Twoje zamówienie. Jeśli zamówienie było wysłane kurierem - przesyłkę nadasz w dowolnym PaczkoPunkcie.


W przypadku zwrotu pieniędzy za pomocą opłaconej przez nas etykiety, otrzymasz go na kartę podarunkową.

Warunki darmowych wymian i zwrotów

  • Zwrotom i wymianom podlegają rzeczy nienoszone, z oryginalnymi metkami, bez śladów użytkowania i odpowiednio zapakowane do wysyłki.
    • ✶ W przypadku uszkodzeń wynikających z użytkowania lub złego przygotowania do wysyłki, Klient otrzyma zwrot pomniejszony o koszt uszkodzeń.
  • Klient ma 14 dni, liczonych od dnia otrzymania przesyłki, na zgłoszenie i odesłanie zamówienia. 
  • Brak formularza może skutkować odrzuceniem wymiany/zwrotu i odesłaniem zamówienia z powrotem do klienta.
  • W przypadku zwrotu zamówienia, Klient otrzyma zwrot kosztów na kartę podarunkową do wykorzystania ponownie w naszym sklepie.
    • ✶ Jeśli chcesz otrzymać zwrot na konto bankowe - odeślij paczkę na własny koszt.
    • ✶ Darmowy zwrot nie dotyczy Klientów płacących za pośrednictwem PayPo. 
  • Jeżeli chcesz korzystać z darmowego zwrotu, a paczkę wysyłaliśmy do Ciebie za pomocą kuriera DPD, otrzymasz etykietę na paczkę do nadania w dowolnym Paczko Punkcie Inpostu.
  • W przypadku wysłania prośby o darmowy zwrot i otrzymania od nas etykiety, Klient zobowiązuje się o skorzystania z niej podczas wysłania zamówienia. Jeśli przesyłka zostanie, mimo otrzymania etykiety, nadana na koszt Klienta, od kwoty zwrotu odejmiemy koszt opłacenia i wygenerowania darmowej etykiety w wysokości 19zł.