Wymiany i zwroty
Nie udało Ci się trafić z rozmiarem, albo nie czujesz się jednak dobrze w kolorze? Nie ma najmniejszego problemu - mamy dla Ciebie kilka propozycji, jak łatwo i sprawnie dokonać wymiany lub zwrotu produktu!
Wymiana na inny produkt
Wiemy, jak to jest zamawiać przez internet - dlatego w SKYDANCE bez problemy podeślemy Ci wymarzony produkt w innym rozmiarze lub kolorze. Wystarczy odesłać go do nas wraz z formularzem wymian, a my zajmiemy sie resztą. Adres znajdziesz poniżej.
Shh! Chcesz wymienić produkt na inny? Napisz do nas na maila - shop@skydance.pl - podeślemy Ci etykietę do darmowej wymiany Paczkomatem Inpost! Kliknij, by dowiedzieć się więcej.
Kliknij i pobierz formularz wymian
Zwrot zamówienia
W sytuacji, gdy chciałbyś zrezygnować z zamówienia, odeślij je na nasz adres wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy. Koniecznie dołącz do przesyłki paragon (do zamówień złożonych od dnia 1.01.2024) i/lub wpisz jego numer w formularzu. Inaczej przetwarzanie zwrotu może potrwać dłużej! Masz 14 dni na zwrot zamówienia.
Kliknij i pobierz formularz zwrotów
Jak wysłać paczkę?
✶ Wypełnij formularz darmowej wymiany lub zwrotu.
✶ Bezpiecznie zapakuj produkt wraz z formularzem.
✶ Nadaj paczkę wybranym przez siebie przewoźnikiem.
✶ Poczekaj, aż paczka do nas dotrze. Po jej otrzymaniu wyślemy produkt!
✶ Pamiętaj o odpowiednim formularzu oraz o podaniu numeru zamówienia - inaczej przetwarzanie wymiany może potrwać dłużej!
Nasz adres to:
SKYDANCE.PL
ul. Hanasiewicza 10
35-103 Rzeszów
Numer kontaktowy: +48 733 051 999
E-mail: shop@skydance.pl
Możesz też nadać paczkę na Paczkomat:
Kod Paczkomatu RZE70M
Numer kontaktowy: +48 733 051 999
E-mail: shop@skydance.pl
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Regulamin zwrotów i wymian
- Zwrotom i wymianom podlegają rzeczy nienoszone, z oryginalnymi metkami, bez śladów użytkowania i odpowiednio zapakowane do wysyłki.
- Do przesyłki musi zostać dołączony formularz zwrotów lub wymian. W przypadku zwrotu, należy dołączyć również paragon.
- W przypadku uszkodzeń wynikających z użytkowania lub złego przygotowania do wysyłki, Klient otrzyma zwrot pomniejszony o koszt uszkodzeń.
- Klient ma 14 dni, liczonych od dnia otrzymania przesyłki, na odesłanie zamówienia.
- Chociaż mamy dwa tygodnie na przelanie pieniędzy, zazwyczaj zwracamy je na konto bankowe podane w formularzu jeszcze tego samego dnia, którego otrzymamy przesyłkę.
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
- Brak formularza może skutkować odrzuceniem wymiany/zwrotu i odesłaniem zamówienia z powrotem do klienta.
Darmowe zwroty i wymiany
Jeśli chcesz skorzystać z darmowej wymiany lub zwrotu, napisz do nas na shop@skydance.pl. W ciągu kilku dni wyślemy do Ciebie darmową, opłaconą przez nas etykietę do nadania przesyłki w Paczkomacie Inpost.
Wystarczy, że ją wydrukujesz i zaniesiecz paczkę do tego samego Paczkomatu, do któregy wysyłaliśmy Twoje zamówienie. Jeśli zamówienie było wysłane kurierem - przesyłkę nadasz w dowolnym PaczkoPunkcie.
W przypadku zwrotu pieniędzy za pomocą opłaconej przez nas etykiety, otrzymasz go na kartę podarunkową.
Warunki darmowych wymian i zwrotów
- Zwrotom i wymianom podlegają rzeczy nienoszone, z oryginalnymi metkami, bez śladów użytkowania i odpowiednio zapakowane do wysyłki.
- ✶ W przypadku uszkodzeń wynikających z użytkowania lub złego przygotowania do wysyłki, Klient otrzyma zwrot pomniejszony o koszt uszkodzeń.
- Klient ma 14 dni, liczonych od dnia otrzymania przesyłki, na zgłoszenie i odesłanie zamówienia.
- Brak formularza może skutkować odrzuceniem wymiany/zwrotu i odesłaniem zamówienia z powrotem do klienta.
- W przypadku zwrotu zamówienia, Klient otrzyma zwrot kosztów na kartę podarunkową do wykorzystania ponownie w naszym sklepie.
- ✶ Jeśli chcesz otrzymać zwrot na konto bankowe - odeślij paczkę na własny koszt.
- ✶ Darmowy zwrot nie dotyczy Klientów płacących za pośrednictwem PayPo.
- Jeżeli chcesz korzystać z darmowego zwrotu, a paczkę wysyłaliśmy do Ciebie za pomocą kuriera DPD, otrzymasz etykietę na paczkę do nadania w dowolnym Paczko Punkcie Inpostu.
- W przypadku wysłania prośby o darmowy zwrot i otrzymania od nas etykiety, Klient zobowiązuje się o skorzystania z niej podczas wysłania zamówienia. Jeśli przesyłka zostanie, mimo otrzymania etykiety, nadana na koszt Klienta, od kwoty zwrotu odejmiemy koszt opłacenia i wygenerowania darmowej etykiety w wysokości 19zł.